sobota, 31 grudnia 2011

1. Postanowienia?

Z końcem roku rozmyślamy: Co było? Co się wydarzyło? Co zrealizowaliśmy a czego nie? 
Krótko mówiąc - Podsumowanie 365dni.
Kolejna myśl to PLAN ;) Nowe postanowienia na nowy rok, a może podobne lub te same z niezrealizowanych?

Moją listę modyfikuję.
Fotograficznie blogowałam w mijającym roku Tu i będę dalej pstrykać.

W tym roku, dzisiaj, do listy dopisuję m.in.:
1.POSZUKIWANIA.
2. WYTRWAŁE DĄŻENIE DO CELU.

I tu pojawia się pytanie:  Jaki macie sposób na realizowanie postanowień?
Konsekwencja? Wytrwałość? Mobilizacja? Systematyka? Zapiski? Blog? Kalendarz? Jakiś sprytny system?
Może podzielicie się swoimi postanowieniami, przemyśleniami?

Dużo szczęścia na cały 2012!






 

6 komentarzy:

  1. No proszę, nowy blog i nowy portal :)
    A co do pytań, to systemu nie mam ;) Za to jestem cierpliwa i wytrwała, oczywiście, że nie w każdej sytuacji ;) Ale jak mus, to mus.
    Pozdrawiam Izzi i dobrego nowego roku!
    O.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj O. :)
    Spodobało mi się również na tym portalu :)
    Podziwiam, u mnie z wytrwałością różnie bywa ;)
    Dobrego i szczęśliwego.

    OdpowiedzUsuń
  3. oj, ciężko powiedzieć, ja już tyle razy zaczynałam... by znowu zaczynać... Mnie motywuje regularność, krok po kroku, zamiast wielkich skoków raz na jakiś czas. Powodzenia i zapraszam www.cwiczeniazpatrzenia.blogspot.com - to moje nowe postanowienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Lotto, i będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia! Ja lubię spisać wszystkie postanowienia - sposoby, terminy ich realizacji i później się z tego rozliczam:-) Niestety, nie wszystko się udaje.

    OdpowiedzUsuń